Masáž horkými kameny

Masáž lávovými kameny

Již v dávné minulosti se objevuje masáž horkými kameny na mnoha místech ve světě. Před 5000 lety se v Indii v souladu s ajurvédskou tradicí používaly kameny ohlazené vodou v řece nebo na mořském dně, které se zahřáté přikládaly na tělo aby dstranily bolesti. Američtí indiáni zase používali kameny v potních chýších nejen k regulaci teploty, ale i jako duchovní nástroje k nalezení harmonie a rovnováhy. Věřili, že kameny mají duše a že za pomoci jejich léčivé síly je možné získat zpět, co bylo ztraceno. Japonci používají teplé kameny přikládané na břicho k podpoře trávení, ale i k stimulaci akupresurních bodů. Číňané již 4000 let pomocí horkých kamenů odstraňují svalovou bolest a zlepšují funkci vnitřních orgánů. V orientální medicíně slouží horké kameny ke zlepšení toku energie.
masaz-lavovymi-kameny

Masáž lávovými kameny - jedna z nejoblíbenějších masáží.

Lávové kameny mají silnou energetickou vibraci. Výborně akumulují teplo, dochází tak k regeneraci tkání. Masáž lávovými kameny zbavuje záda a klouby bolestí. Vyrovnávají energii v těle, prohřívají ho, a tím napomáhají detoxikaci organismu. Teplem které uvolňují pomáhají odstraňovat bloky na meridánech a energie je tak rozprouděna. Je stimulován krevní oběh i lymfatický systém. Dopřejte si luxusní relaxaci celého těla. Vůně esenciálních olejů zklidní mysl a sálající teplo z vulkanických kamenů Vám dovolí zapomenout na starosti všedního dne. Prohřáté svaly jsou uvolněny, rytmické hmaty tak navodí absolutní klid a harmonii..

Indikace, účinky masáže lávovými kameny

• odstranění stresu a napětí v těle
  • stimulace krevního a lymfatického systému